Жеке жоба, қызмет және әрекет
Не үшін?

Жеке жобаның маңыздылығы-бұл студенттерге мүмкіндік береді:

– өз даралығын зерттеу және дамыту;

– MYP процесінде олардың оқуының шоғырлануын көрсету;

– MYP-де оқу кезінде алған ATL дағдыларын көрсету;

– ХБ оқушысы моделінің сапасын көрсету;

– Тәжірибелік оқыту тәжірибесін алу, яғни қабылдау тәжірибесі

ұзақ мерзімді кезеңде жобаны орындау үшін жауапкершілік және ондағы процестер мен оқу нәтижелерін көрсету;

– шынымен жеке және жиі шығармашылық өнімді/нәтижені жасаңыз;

– өмір бойы өзін тәуелсіз тұлға ретінде дамыту.

 

ЖЖ талаптары
  • Барлық оқушылар MYP-дің соңғы жылы (10-сынып) жасаған жұмыстарының көп бөлігімен ЖЖ орындауы керек);
  • Студенттер ЖЖ – ға кем дегенде 25 сағат жұмсау керек;
  • ЖЖ ешқандай пәндік топтың оқу бағдарламасының бөлігі емес;
  • ӨЖ-ны супервайзерлер іштей бағалайды және стандарттайды және ӨЖ бағалау критерийлеріне сәйкес МБ емтихан алушысы сырттай модерациялайды;
  • ЖЖ мектеп бекіткен ЖЖ тілдерінің бірінде, яғни қазақ, орыс немесе ағылшын тілдерінде орындалуы тиіс (супервайзермен келісу керек!).
Супервайзерлер және олардың рөлі
  • Әр оқушыда көмек көрсететін және кеңес беретін супервайзер бар.
  • Таңдалған тақырыптың құқықтық және этикалық нормаларға (денсаулық және қауіпсіздік, құпиялылық, адам құқықтары, жануарлардың әл-ауқаты және экологиялық проблемалар) сәйкес келетініне көз жеткізу);
  • Студенттерге жобаны аяқтау және аяқтау кезінде бағыттау/көмектесу;
  • Ұсынылған жұмыстың түпнұсқалығын қамтамасыз ету;
  • Осы нұсқаулықтағы критерийлерді қолдана отырып, MYP жобасын бағалаңыз;
  • Мектепте белгіленген бағалау процесін стандарттауға қатысу
  • IBIS-ке қатысу үшін MYP үйлестірушісіне жеке жоба бағаларын беріңіз.
Не?

Жеке жоба MYP бағдарламасының міндетті компоненті болып табылады. Ол оқушының қызығушылығына бағытталған және оның жасына сәйкес келеді, ол “жеке” деп аталады, өйткені ол студенттерден өз қызығушылықтары саласында дамуды талап етеді, нәтижесінде жеке және көбінесе шығармашылық нәтиже/өнім пайда болады. MYP-дің әр оқушысы 5 жылдық оқу (10-сынып) ағылшын немесе орыс тілдерінде дербес жоба жасайды (ЖБ, 2014Б). Егер жоба сәтті аяқталмаса, оқушы MYP сертификатын алуға құқылы емес. Жеке жоба үш компоненттен тұрады, оларды студенттер жасауы керек.

Жеке жоба мысалдары
ЖЖ компоненттері
  • Өнімге / нәтижеге әкелетін тақырыпқа назар аударыңыз

      Есепте айқын

  • Процессуалдық журнал

Үзінділерді таңдау (max 10)

  • Есеп

Есептер электронды, ауызша немесе визуалды форматта болуы мүмкін. Барлық 4 критерий бойынша бағаланды

Жеке Жобаның Дипломдық Бағдарламамен байланысы

 

  • MYP жеке жобасы
  • DP пәндерін бағалау (тапсырмалар сипаты және есеп беру стилі арқылы)
  • DP кеңейтілген эссе
  • (ЖЖ міндетті түрде зерттеу эссе болмаса да, ол әлі де зерттеулер, ақпарат пен дереккөздерді пайдалану және жинауды қамтиды)
Жеке Жобаны бағалау критерийлері
  • Бағалау критерийлері
  • A: Зерттеу
  • 1.Жеке мүдделерге негізделген нақты мақсат пен жаһандық контекст
  • 2.Алдын-ала Білім және Пәндік білім
  • 3. Зерттеу дағдылары
    B: Жоспарлау
  • 1.Өнім / нәтиже үшін критерийлерді әзірлеу
  • 2.Процесті жоспарлау және жазу
  • 3. Өзін-өзі реттеу дағдылары
    C: Әрекет
  • 1. Өнім/нәтиже жасау
  • 2. Ойлау дағдылары
  • 3. Коммуникация және әлеуметтік дағдылар
    D: Рефлексия
  • 1.Өнімді / нәтижені бағалау
  • 2. Тақырып пен жаһандық контекст туралы Рефлексия 
  • 3. IB оқушысының профилі бойынша Рефлексия
Жобаны жүзеге асыру кезеңдері
  • Зерттеу студент қажеттілікті анықтайды және ол туралы әртүрлі көздерден ақпарат жинайды.
  • Дайындық – студент болашақ тәжірибені жоспарлайды, өз іс-әрекеттерін, ресурстарын және қажетті уақытты нақтылайды, қажетті дағдыларды үйренеді.
  • Әрекет – жоспарды жүзеге асыру. Студенттер топта жұмыс істесе де, әрқайсысы өз бөлігінде жеке жұмыс істейді және оны басқа мүшелермен талқылайды.
  • Рефлексия – студент бүкіл процесс барысында өзінің әрекеттерін, сезімдері мен ойларын сипаттайды және процессуалдық журналда идеялар мен сұрақтар туғызады.
  • Демонстрация – метакогнитивизм, студент Жоба барысында не және қалай білгенін және оның бүкіл тәжірибесін жинақтап, не істегенін көрсетеді
Жеке жоба конференциясы

ҚЫЗМЕТ ПЕН ӘРЕКЕТ ДЕГЕН НЕ?

“Әрекет (зерттеу, іс-қимыл жасау және эксперимент жасау арқылы) барлық IB бағдарламаларына ортақ оқыту мен оқыту түрін қоса алғанда, конструктивистік білім беру модельдерінің негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Қызмет, іс-әрекеттің кіші түрі ретінде, әрқашан IB қауымдастығының ортақ құндылығы болды. IB студенттері жеке қызмет көрсететін және басқа адамдардың өмірі мен қоршаған ортаға жағымды әсер ететін қоғамның қамқор мүшелері болуға тырысады”.

Принциптерден практикаға

Қызмет пен әрекет басқа адамдармен жұмыс істеу дағдыларын, рефлексивті дағдыларды дамытады және жеке тұлғаны тәрбиелеудегі тұтас көзқарасқа сәйкес келеді. Сондай-ақ оқушыларды академиялық білімді практикада қолдануға, қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға және осы компонентті орындау кезінде олардың қабілеттері мен жетістіктерін бағалауға ынталандырады.

Сервис юнит "жасөспірім әлемі", 8с сынып оқушысы Кожахметов Санжар

Қызмет түрі: тікелей

Сервис юнит "Educational Comics", 9 сынып оқушыларының жобалары

Қызмет түрі: жанама

Сервис юнит "Educational Comics", 9 сынып оқушыларының жобалары

Қызмет түрі: жанама

Сервис юнит "Educational Comics", 9 сынып оқушыларының жобалары

Қызмет түрі: жанама

Сервис юнит "Механика", 9Н сынып оқушысы Амангелдиев Амирдің жобасы

Қызмет түрі: жанама

Сервис unit Теориялық генетика, 10f оқушысы Аяпбергенова Линаның " Денсаулық сақтау өмір салты жобасы”

Қызмет түрі: насихат

Сервис unit бейорганикалық заттар, жоба 10f сынып оқушысы Абуова Алина " Environmental pollution awareness”

Қызмет түрі: насихат

№1 қызмет бойынша жобалар көрмесі (қыркүйек-қазан)

№ 2 қызмет бойынша жобалар көрмесі (қараша-желтоқсан)

№ 3 қызмет бойынша жобалар көрмесі (қаңтар-ақпан)