бағалау
  1. Критериалды бағалау жүйесі қалыптастырушы, айқындаушы бағалауды және сыртқы модерацияны (дербес жоба, электрондық портфолио үшін) қамтиды.
  2. Қалыптастырушы (ағымдағы) бағалау мұғалім мен оқушыға оқу процесін түзетуге және мүмкін болатын олқылықтарды жоюға мүмкіндік береді. Түрлі нысандарда (ауызша сұрау, жазбаша жұмыс, практикалық жұмыс және т.б.) жүргізіледі.
  3. Айқындаушы (қорытынды) бағалау игерілген білімге қол жеткізу деңгейін және оқушылардың дағдыларын дамыту деңгейін айқындау үшін юнитті зерделеу барысында және оны аяқтағаннан кейін жүргізіледі. Юнитті зерделеу аяқталғаннан кейін кемінде бір айқындаушы жұмыс жүргізіледі.
  4. Тиісті критерийлердің жетістік деңгейіне сәйкес қойылған айқындаушы бағалау нәтижелері ББМ-де тіркеледі.
  5. еместрлік бағалау ЖБ шкаласы бойынша бірден жетіге дейін қойылады және ЖБ талаптарына сәйкес әрбір критерий бойынша жетістіктердің соңғы деңгейін анықтау жолымен, содан кейін өлшемдер бойынша бағаларды қосу және осы Қағидаларға 1-қосымшада көрсетілген ЖБ белгіленген бағалар шекараларын ескере отырып, бағалауды есептеу жолымен есептеледі.
  6. Егер оқушылар барлық критерийлерді жаппаса, онда оқушылардың бағасы осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес қойылады.
  7. Жыл ішіндегі баға і семестрдегі бағаның 40% және ІІ семестрдегі бағаның 60% арақатынасында 7 балдық шкала бойынша шығарылады және қойылады. Егер баға 0,5 балдың бөлшек бөлігімен және одан жоғары (мысалы, 5,5 немесе 6,5) енгізілсе, баға шығарылады және көп санның пайдасына дөңгелектенеді.
  8. Сынып журналы мен табельге осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес 7-балдық бағалау шкаласын аудару шкаласын назарға ала отырып, ұлттық сандық бес балдық бағалау шкаласы бойынша баға қойылады.
  9. Егер оқушылар қорытынды жұмыстарды семестрлік есептерді толтыру басталғаннан кейін бірінші семестрдің соңында орындаса, мұғалім бұл бағаларды екінші семестрге ауыстыруға құқылы.
  10. Барлық оқушылардың бағалары семестрдің ортасында тексеріледі және екі немесе одан да көп пәндер бойынша семестр соңында 5 балдық шкала бойынша 3 (қанағаттанарлық) немесе 2 (қанағаттанарлықсыз) баға ала алатын оқушылар осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес олардың ағымдағы нәтижелері негізінде есеп мәртебесін алады.
  11. Сыртқы модерацияны ХБ сарапшылары жүргізеді.

Оқушылардың жетістіктерінің нәтижелері ата-аналар мен оқушыларға АЖБ арқылы беріледі.

  1. Қалыптастырушы бағалау түзету функциясын атқарады. Қалыптастырушы бағалау семестр мен жылға баға қою кезінде ескерілмейді.
  2. Қалыптастырушы бағалауды мұғалімдер оқушыларды анықтау жұмысына дайындау мақсатында тұрақты негізде жүргізеді.
  3. Қалыптастырушы бағалау әр түрлі формада жүзеге асырылуы мүмкін, онда мұғалім оқушыға кері байланыс береді.
    1. Айқындаушы бағалаудың мақсаты юнитті оқу барысында пәндер бойынша оқушылардың білімі мен біліктілігіне қол жеткізу деңгейін анықтау болып табылады.
    2. Мұғалімдер жұмыстың форматы, құрылымы мен мазмұнын қамтитын бір параллельдің барлық сыныптары үшін бірыңғай материалдар әзірлейді. Бір параллель үшін бақылау жұмысының үш нұсқасы жасалады (бір сабақ ішінде орындалатын жұмыс). Екі олардың ішінде пайдаланылатын сабақтар, және үшінші-үшін пайдаланылады, оқушылардың босатқан бақылау жұмысына дәлелді себеппен. Егер жұмыс эссе жазуды, зерттеу жұмысын, ауызша тапсырманы немесе оқушылар көшіре алмайтын басқа жұмысты қажет етсе, онда мұғалімнің қалауы бойынша мұғалімнің параллельіндегі барлық сыныптар үшін бір нұсқаны қолдануға болады. Анықтау жұмысының тапсырмаларын тексеру кезінде ХБ ұсынған өлшемдерді қолдану керек.
    3. Айқындаушы жұмыстарды жүргізу күндері оқушылардың назарына жеткізіледі және АЖШ-да белгіленеді. Күніне үшеуден аспайтын анықтау жұмыстарын жүргізу көзделеді. Жобалық жұмыс оны тапсыру күні қарсаңында және сол күні жүргізілетін айқындаушы жұмыс болып саналады.
    4. Айқындаушы жұмыс үшін оқушылардың қол жеткізу деңгейі 0-ден 8-ге дейінгі шкала бойынша MYP бағалау критерийлеріне сәйкес қойылады. Жұмыс үшін жалпы баға шығарылмайды, қол жеткізу деңгейі әр критерий бойынша жеке бағаланады. Негізгі мектеп үйлестірушісі рұқсат берген жағдайларды қоспағанда, әр критерий семестрде бір рет толық бағаланады (мысалы, егер академиялық сағат саны немесе Оқушылар саны бұл талапты орындауға мүмкіндік бермесе).
    5. Анықтау жұмысы бірнеше бөлімнен тұруы мүмкін және бірнеше сабақ ішінде орындалуы мүмкін. Айқындаушы жұмыс үшін қол жеткізу деңгейлері әрбір бөлікті орындау кезінде алынған нәтижелер негізінде айқындалатын болады. Тапсырмаларды құрастыру кезінде айқындаушы жұмыстың нысанын ескере отырып, критерийлер саны анықталады. Айқындаушы жұмыстың мазмұны мен құрылымын, бағалау өлшемдерін көрсететін материалдар оқушыларға тиісті бағалау жүргізілгенге дейін ұсынылуы тиіс.
  1. Тапсырмаған анықтау жұмыстары бойынша мұғалім тапсырманы орындау кезінде болмаған немесе тапсырманы орындамаған Оқушылар бойынша жазбалар жүргізуі керек. Куратор жазбаша түрде хабардар етілуі керек және оқушының тапсырманы орындамағаны туралы БМШ-ға түсініктеме қосу керек.
  2. Анықтау жұмысы әр сынып үшін бірдей жағдайда бір параллельде жүзеге асырылады.
  3. Айқындаушы жұмыстарды қайта орындауға жол берілмейді.
  4. Оқушы жұмысты орындау уақытында болмаған немесе дәлелді себептермен (медициналық анықтама немесе директордың бұйрығы болған кезде) айқындаушы жұмыстарды тапсыру мерзімдерін өткізіп алған жағдайда, ол өткізіп алған айқындаушы жұмыстар мұғаліммен келісілген айқындаушы жұмыстарды тапсырудың жеке кестесіне сәйкес мектепке оралғаннан кейін орындалуға тиіс. Сонымен қатар, жүргізілген жұмыстар жіберілгендермен бірдей қиындық деңгейіне ие болуы керек.
  5. Оқушы дәлелсіз себептермен (медициналық анықтаманы, директордың бұйрығын ұсынбай) болмаған жағдайда, қалып қойған анықтау жұмыстарын орындау құқығы берілмейді.
  6. Дәлелсіз себептермен уақытында тапсырылмаған жұмыстарды бағалау нөлге тең және семестрлік бағалауға әсер етеді.
  7. Ерекше қажеттіліктері бар оқушылар үшін айқындаушы бағалау жүргізу кезеңінде растайтын құжаттары (дәрігерлік-консультациялық комиссияның (бұдан әрі-ДКК) қорытындысы, тұратын жері бойынша Медициналық – әлеуметтік сараптаманың (бұдан әрі-МӘС) қорытындысы немесе мамандандырылған медициналық ұйымдардың анықтамасы болған кезде осы Қағидаларға 6-қосымшаға сәйкес ерекше жағдайлар түрлері ұсынылады.
  8. Ерекше қажеттіліктері бар оқушылар үшін ерекше жағдайлар түрін қолдану мектеп директорының бұйрығымен бекітіледі.
  9. Ерекше қажеттіліктері бар оқушылар осы Қағидаларға сәйкес бағаланады. Ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға ерекше жағдай жасау басқа оқушылардан негізсіз артықшылық бермеуі тиіс.
  10. Электрондық бағалау (e-assessment) жеке жобаны және мектеп мақұлдаған әр оқушыға арналған екі пәнді қамтиды. Осы екі пән бойынша жұмыс MYP-де жарияланған ХБ бағалау рәсімдеріне сәйкес электрондық портфолио немесе электрондық емтихан (on-screen exam) ретінде ұсынылуы мүмкін.
    Электрондық емтихандар екі сағатқа созылады және мектеп ХБ бекіткен және жарияланған кестеге сәйкес өткізіледі.
  11. Электронные экзамены длятся два часа и проводится Школой согласно графику, утверждаемому и публикуемому ХБ.
  12. Электрондық портфолио мен жеке жобаның сыртқы модерациясын жүргізу үшін мектеп мұғалімдері оқушылардың алдын-ала бағаланған жұмыстарының сканерленген көшірмелерін дайындайды және үлгілерін МБ-ға жібереді.
  13. ЖБ модерациясының қорытындылары бойынша бағалау өлшемшарттары негізінде электрондық портфолио мен жеке жоба үшін бағалауды арттыру жағына да, азайту жағына да өзгерте алады. Қорытынды бағалар оқушыларға МБ модерациясынан кейін ғана беріледі.
    1. Оқушыларды қорытынды аттестаттау негізгі мектепті аяқтағаннан кейін жүзеге асырылады.
    2. 10-сыныпта мерзімінен бұрын қорытынды аттестаттауға жол берілмейді.
    3. Қорытынды аттестаттау пәндерінің тізбесі, өткізу нысаны және тапсыру тілі ағымдағы оқу жылының 15 желтоқсанынан кешіктірілмей ДББҰ Басқарма Төрағасының бұйрығымен бекітіледі. Емтихандарды өткізу мерзімдері келесі абзацта көрсетілген мерзімдерді қоспағанда, ағымдағы оқу жылының 20 сәуірінен кешіктірмей “Назарбаев Зияткерлік мектептері” дербес білім беру ұйымының (бұдан әрі – ДББҰ) Басқарма Төрағасының бұйрығымен бекітіледі.