робототехника

Робототехника-роботтардың, олардың жүйелері мен элементтерінің теориясын, есептеу және құрастыру әдістерін, сондай-ақ роботтарды қолдана отырып, өндірісті және ғылыми зерттеулерді кешенді автоматтандыру мәселелерін зерттейтін қарқынды дамып келе жатқан ғылыми-техникалық пән.

Робототехника (робот пен техникадан; ағылш. robotics) – автоматтандырылған техникалық жүйелерді жасаумен айналысатын қолданбалы ғылым. Робототехника оқу пәні ретінде электроникамен, механикамен, бағдарламалаумен кең интеграциялық байланыстарға ие. Роботты техника құрылыс, өнеркәсіптік, тұрмыстық, авиациялық және экстремалды (әскери, ғарыштық, су асты) болып бөлінеді. Білім беру робототехникасы-техникалық мамандарды даярлауда салыстырмалы түрде жаңа және белсенді дамып келе жатқан бағыт. Бұл қолданбалы ғылымның танымалдылығының өсу себептері уақыт өте келе: өндірісте сандық басқару жүйелерін енгізу, “ақылды” құрылғылардың таралуы, Үй – жайлар мен автомобильдердің сенсорлары мен микроконтроллерлерімен жабдықтау-барлық осы процестерде Роботтар қандай-да бір түрде қатысады. Мұндай техниканың кең таралуы болғандықтан, машиналардың құрылымын білетін, олардың әрекет ету принципін және олардағы процестерді түсінетін, сонымен қатар олардың жұмысын бағдарламалауды және ақауларды жоюды білетін мамандар қажет.

Барлық білім беру мекемелерінде оның қымбаттығына байланысты өнеркәсіптік жабдықта оқыту мүмкін емес. Ия, және оның болуы әрдайым ақталмайды, өйткені маман даярлау кезінде кәсіпорындардағы жабдықтар ескіреді және жетілдірілгенге ауыстырылады. Ең маңызды міндет роботтардың, станоктардың және т. б. нақты модельдерімен жұмыс істеуге емес, роботталған техника жұмысының негізгі қағидаттарын оқыту болып табылады. Негізгі принциптерге микроконтроллерлерді бағдарламалау, Сенсорлардан ақпаратты оқу, құрылғыларға ақпаратты шығару, серво-дискілермен жұмыс істеу, басқа роботтармен өзара әрекеттесу және т.б. осы мақсаттар үшін әртүрлі сенсорлармен, қадамдық қозғалтқыштармен, LCD дисплейімен, дыбыстық сигналмен, басқа роботтармен байланысуға арналған Bluetooth модулімен жабдықталуы мүмкін LEGO NXT Mindstorms сияқты оқу роботтары өте жақсы. Сонымен қатар, роботтың егжей-тегжейлері Автоматты процестердің мысалдарын көрсететін мүлдем басқа модельдерді жинауға мүмкіндік береді, мысалы, өндірісте.

МАҚСАТ

Робототехника, бағдарламалау, құрастырудың заманауи технологияларына оқыту.

МІНДЕТТЕРІ

  • LEGO білім беру бағдарламасын оқыту: LEGO MINDSTORMS конструкторларынан роботтарды жобалау, құрастыру және бағдарламалау;
  • LEGO MINDSTORMS NXT, LEGO MINDSTORMS EV3 бағдарламалау негіздерін үйрену;
  • Мектептегі робототехника жарыстарына дайындық және қатысу.

ҮЙІРМЕ ҚҰРЫЛЫМЫ

  • Сабақтар аптасына 2 рет 12 адамнан тұратын топтарда өтеді. Барлығы 24 адам;
  • Дизайн және бағдарламалау бойынша ауыспалы сабақтар;
  • Дайын роботтардың жобаларын үнемі қорғау.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР

  • Оқушылардың АТ-пәндеріне, техникалық шығармашылыққа қызығушылығы;
  • Әр түрлі жарыстарға, олимпиадаларға және конкурстарға қатысу үшін олимпиадалық құрама команданы дайындау.